برپایی محفل انس با قرآن کریم هم زمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی 

برپایی محفل انس با قرآن کریم هم زمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی 

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۰
میثم زارع گفت: هم زمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ريگ سلمی برگزار می‌شود.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های گراميداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، گفت: هم زمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ريگ سلمی برگزار می‌شود.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: یکی دیگر از برنامه های این ایام فرخنده، معرفی کتاب درباره سیره و سبک زندگی رسول اکرم (ص) است که در قالب طرح شنبه های کتاب امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.


وی بیان کرد: همچنین در این ایام، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به نمازگزاران در دستور کار قرار دارد و بر همین اساس امشب مسابقه کتابخوانی نیز در مسجد برگزار می‌شود.


زارع ابراز کرد: قصد داریم با استفاده از ظرفیت امام جماعت مسجد در این روزهای باقی مانده به مهرورزی و ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم (ص) بپردازیم تا عموم مردم روستا به ویژه قشر جوان را با سیره نبوی بیشتر آشنا کنیم.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: علاوه بر این نیز در هفته وحدت کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت در بستر فضای مجازی در حال انتشار است.


وی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده این است که در آستانه ورود به این هفته، مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.


زارع در خاتمه تصریح کرد: تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ريگ سلمی با مشارکت بچه های مسجدی روستا، گرامیداشت هفته وحدت است.

پایان پیام/ 586